سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عکس و خبر ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی

بیوگرافی بازیگران : بیوگرافی, عکس و خبر ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی

عکس های مراسم ازدواج نرگس محمدی و علی اوجی دو هنرمند کشورمان !

نرگس محمدی چندی قبل در برنامه دورهمی گفته بود با اینکه قصد ازدواج دارد ولی از 25 سالگی خواستگار نداشته. او امروز در 32 سالگی با علی اوجی بازیگر و تهیه کننده موسیقی و سینمای کشورمان ازدواج کرد در ادامه عکسهای مراسم عقد و بیوگرافی این دو هنرمند کشورمان را خواهید دید.

عکس ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی 9 فروردین 1364 در تهران متولد شد. و هم اکنون 32 ساله می باشد نرگس محمدی یک برادر و یک خواهر دارد که هر دو آنها ازدواج کرده اند و نرگس تنها همدم و مونس مادرش هست و زمانی که مشغله کاری نداشته باشد به آشپزی در منزل می پردازد. از ابتدا دوست داشته در رشته هنر ادامه تحصیل بدهد اما روزی که باید در آزمون ورودی هنرستان صدا و سیما شرکت می‌کرده اتفاقی برایش می افتاد که امتحان را از دست میدهد و مجبور می شود در رشته تجربی کنکور بدهد و در رشته پرستاری تحصیل کند.نرگس محمدی می گوید خانواده من نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و اتفاقا از حضورم در عرصه هنر استقبال هم می‌کردند.مادر نرگس محمدی کارمند صدا و سیما بوده همین موضوع سبب شده با محیط‌های هنری آشنایی داشته باشد.

عکس ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی

مراسم ازدواج نرگس محمدی

شروع فعالیت هنری نرگس محمدی

نرگس محمدی بازیگری را در کلاس های بازیگری کارنامه شروع کرد خودش می گوید ما جزو آخرین هنرجویان موسسه کارنامه بودیم که استاد پرویز پرستویی و آقای حبیب رضایی و رحمانیان در آن‌جا حضور داشتند همچنین در کلاس های خانم تیموریان، استاد رایگان، پیام دهکردی و رضا بهبودی درس های زیادی یاد گرفتم. از همین کلاس ها بود نرگس محمدی برای بازی در فیلم « مرگ یک پینوکیو» معرفی و در آن بازی کرد فیلمی که هنوز فرصت اکران پیدا نکرده است.بازیگر جوان بعد از اولین تجربه سینمایی پا به دنیای تئاتر گذاشت تا بر تجربیات خود بیافزاید. 10 روز مانده به اجرای نهایی تئاتر «باید برای کبوترها دونه پاشید» و جایگزین شدن نرگس محمدی به جای یکی از بازیگران اصلی سبب شد در همان سال اول فعالیت موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره «ماه» حوزه هنری شود.پس حضور موفق در تئاتر و کسب تجربیات به سینما بازگشت و در فیلم‌هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپر استار و اخراجی‌ ها 2 بازی کرد که بازی در فیلم‌هایی مثل سوپراستار و اخراجی‌ها 2 را بیشتر برای جنبه تجربی شان پذیرفته بود.

نرگس محمدی,بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

بیوگرافی علی اوجی

علی اوجی کارگردان شش سال از جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر (جایزه حافظ) را به عهده داشته است و همچنین وی سفیر کودکان اتیسم نیز می‌باشد وی تهیه کنندگی آثار زیادی از موسیقی را به عهده داشته است. وی که پیش‌از این به عنوان یک تهیه‌کننده موسیقی شناخته می‌شد با بازی در مجموعه تلویزیونی پژمان (بازیگر مهمان) و سریال شوخی کردم وارد عرصه بازیگری شد. در ادامه شما را به دیدن جدیدترین عکس های اینستاگرام نرگس محمدی دعوت میکنیم

نرگس محمدی,بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

عکس های جدید اینستاگرام نرگس محمدی و خبر ازدواجش با علی اوجی

نرگس محمدی,بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی و ازدواجش با علی اوجی بازیگر خوب کشورمون

نرگس محمدی,بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

جدیدترین عکس های نرگس محمدی در سال 96 و ماجرای ازدواجش با علی اوجی

نرگس محمدی,بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

نرگس محمدی با علی اوجی در سال 96 ازدواج کرد, عکس های مراسم عقد و عروسی نرگس محمدی

نرگس محمدی,بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

بهترین عکس های نرگس محمدی, نرگس محمدی در سن 32 سالگی با علی اوجی ازدواج کرد

نرگس محمدی,بیوگرافی و عکس های نرگس محمدی

بیوگرافی بازیگران و هنرمندان : عکس های مراسم ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی